Fontos: Az ajándék útmutató hamarosan az e-mail fiókodban lesz. Mielőtt elkezdenéd, ezt ki ne hagyd:
Az írás a szenvedélyed?
Milliónyian írnak ebben az országban és sok ezren írnak könyvet is.
Hogyan emelkedhetsz ki közülük?
Imádsz írni. Mindegy, hogy blogról, könyvről, regényről, vagy értékesítési szövegről van szó, neked örömöt okoz.
De hogyan juss el annyi olvasóhoz, hogy pénzben is megérje? És hogyan találd meg mindehhez az időt, tudást, célközönséget? Erről szól ez a könyv.
Van egy csomó ember, aki évek, évtizedek óta gyakorolja az írást, már befutott, ismert, a kisujjában van, ami neked sok év munkája lenne, ha egyáltalán vagy olyan tehetséges. Most komolyan, mellettük akarsz labdába rúgni?
Akár milliárdnyi írás közül választhatok. Szerinted mennyi az esélye, hogy pont a tiéd fog érdekelni? Csak egyetlen esetben, ha tudod mi érdekel és mi mozgat engem. Honnan tudhatnád ezt meg?
Van egy szemernyi esélyed. Ha ezt megragadod, akár még meglepetést is okozhatsz. Kíváncsi vagy, hogyan? De előbb azonosítsd be magad:
Blogot írsz, cikkeket és szeretnéd ha több olvasód lenne. Jó lenne, ha többen hozzászólnának, megosztanák. Amit még ennél is jobban szeretnél, ha mindezt pénzért csinálhatnád. Már csak az a kérdés, hogyan érd el ezt. És persze honnan legyen elég időd!
Nem ma kezdted az írást és vannak már műveid, sőt, talán könyveid is. Úgy tűnik van tehetséged hozzá. Nem rossz, amiket írsz, de még nem elegen látták. Úgy érzed, ennél sokkal több van benned és az írásaidban. Kellene valami “robbanás”, amitől hirtelen felfigyelnek rád. De hogyan?
Speciális tudással, vagy ismeretekkel rendelkezel, és írtál már szakszöveget, vagy akár szakkönyvet is. Úgy érzed, olyan sokat tudsz, hogy ezzel taníthatnál másokat. Van is érdeklődő, de nem annyi, mint lehetne. Tudod, hogy értékes, amit írsz, már csak több embert kellene elérned és több időhöz jutnod.
Nem csak egyszerűen írsz. Sokoldalú vagy, és képes vagy marketingszövegeket is írni. Vannak kisebb-nagyobb sikereid, de nem akarsz itt megállni. Nem érdekel a középszerűség, mert abból nem élsz meg. Leginkább az érdekel, hogyan férkőzz az olvasók szívébe, hogyan hass rájuk és késztesd őket cselekvésre.
A megoldás
Egy gyakorlati útmutató, amely elvezet az ötlettől az olvasókig, vásárlókig és a személyes sikeredig.
1.Elég jó vagy hozzá?
A.Az elutasítás jelentése és kezelése
B.Az olvasók gondolkodásmódjának felhasználása eredményeid növeléséhez
C.Hogyan kezeld a visszajelzéseket
2.Hogyan találd meg az olvasóid, célközönséged és hogyan érd el az embereket
A.A kulcskérdés: Ki a Te olvasód?
B.Működő módszerek az ismertség megszerzésére
C.Eszközök, amelyek közel hoznak az olvasókhoz (vevőkhöz)
3.Szereted a marketinget? Utálod? Nem ez számít
A.Hogyan vetesd észre magad
B.Melyik olvasóra összpontosíts és hogyan
C.Mesélés = eladás
D.Hogyan késztesd cselekvésre az olvasót
4.Hogyan legyen inspirációd, ihleted, ötleted
A.A kulcs a kimeríthetetlen forráshoz
B.A “szabad (önkéntes)” írás különleges ereje
C.Hogyan vegyél ihletet és ötletet a marketingszövegedhez?
5.Hogyan futtasd fel a blogod ismertségét, olvasottságát
A.Mit tegyél és mit ne tegyél a Google helyezésért
B.Hogyan építsed fel a blogod értékességét és olvasóközönségét
C.Hogyan írjál felkapott, keresett, megosztásra ingerlő bejegyzéseket
6.Hogyan legyen elég időd
A.Hogyan használhatod ki totálisan a jelenlegi idődet
B.Hogyan “teremthetsz” több időt a jövőben
C.Elég idő létrehozása a gyakorlatban (így csináld, és nem lesz többé időhiányod)
D.25 módszer az időd (és hatékonyságod) növelésére
7.Egyéniség az írásban – az egyetlen esélyed
A.Hogyan legyél szerzőként kiemelkedő
B.Szakértői könyvek, infotermékek írása egyéni módon
C.Egyéniség a történetírásban
Bónusz fejezet
Csináld így, és működni fog!
(Út az olvasók szívéhez.)
Aminek nem lehet ellenállni.
Ha “emberből” vagy, legalább egyszer felmerült benned ez a kérdés: “Elég jó vagyok hozzá?”
Sikerült lezárnod? Tapasztalat: Ha kevés az érdeklődő , nem kapsz (elég) visszajelzést, nem olyan kelendő, amit írsz, elkezdesz ezen gondolkodni, és felmerülnek benned kételyek .
Most választ kaphatsz arra, mit kezdj az érdektelenséggel, mit tegyél, ha nem úgy jönnek össze a dolgok, ahogyan szeretted volna.
Ami még ennél is fontosabb, végigmegyünk az olvasók gondolkodásmódján, hogyan leszel az ő fejükben egyszerű szerzőből olyan valaki, akinek az írását, tudását, könyvét muszáj megvenni.
Nem fogsz többet az idő után futni, mert eleve úgy intézed a dolgokat, hogy mindenre elég időd legyen. Ahelyett, hogy időgazdálkodási módszereket próbálgatnál, megelőzöd az időhiányt. Ha pedig mégis szorulna, tudni fogod ügyesen kezelni.
Cikk és blogírók, könyvszerző százai panaszkodnak, hogy nincsen elég idejük. És ami a legszomorúbb, ahelyett, hogy ennek a problémának elejét vennék, évek múlva még mindig ott tartanak. Volt, amikor párhuzamosan írtam több könyvet, mellette a blogjaimat vezettem, weboldalt építettem, az olvasókkal/vásárlókkal foglalkoztam, s mellette ezernyi dolgot adminisztráltam. Mégis, végig az az érzésem volt, milyen csodálatos, hogy mindenre van időm.
Manapság a tömeg és a divatok korát éljük, az emberek mindig másolnak. Mivel “már megvannak” azok és amik a rajongások tárgyát képezik, neked, mint új szerzőnek kitűnni, kész varázslat. Minek is olvasnának téged, hisz vannak jobbnál jobb blog, regény, szakmai és marketing szerzők.
Egyéniségnek lenni az egyetlen és a legműködőbb mód ahhoz, hogy kiválj a tömegből és üdítő kivétel legyél. De csak akkor, ha nem vagy kész minden őrültségre ahhoz, hogy észrevegyenek. Mert gondolom számodra is többet ér egy életen át tartó siker, mint egy felvillanás, amire mindenki odafigyel, s másnapra már el is felejtik.
Vásárlók véleménye
A könyv, melyből tanulni lehet. A könyv, amely értéket ad. A könyv, amely kell Neked, ha könyveket akarsz eladni!
Tisztán éreztem, hogy ez a mű szeretettel és odaadással készült. Én pedig oly’ nagy odaadással olvastam, hogy órákra a gép előtt ragadtam, és vacsorázni is elfelejtettem. Éppen ezért javaslom, hogy mielőtt nekiülnél, készíts be hideg élelmet!
Mindemellett ez a könyv olyan jó szellemi táplálék volt, hogy meghozta az étvágyamat, és menet közben rendeltem egy újabb csemegét a szerzőtől. :0)
Köszönöm, hogy több lehettem e könyv által!
AZ ÍRÁS A SZENVEDÉLYED?
ÚT AZ OLVASÓKIG ÉS AZ ELADÁSIG
E-BOOK
A “megrendelés” gomb megnyomásával elfogadod az Egyéniségépítés Általános Szerződési Feltételeit (ÁSZF), és Adatkezelési Tájékoztatóját és tudomásul veszed a 45/2014(II.26)Korm.r. 15.§(1) szerint hogy a megrendelés fizetési kötelezettséget von maga után.
Mik a teendőid?
1.Töltsd ki az űrlapot, majd kattints a „Megrendelés” gombra!
2.Ha bankkártyával akarsz fizetni, a következő oldalon kattints a „Bankkártyás fizetés” gombra! Töltsd ki a bankkártya adataidat, és egyenlítsd ki az e-könyv árát!
Ha átutalással fizetsz, akkor a visszaigazoló e-mailben (amelyet a megrendelés gomb megnyomása után kiküld a rendszer) megadott számlaszámra fizesd be az árat!
3.Kész vagy! A rendelésed visszaigazolását azonnal, a számlát és a hozzáférésed az e-könyvhöz, hamarosan megkapod.
Kérdésed van a megrendeléssel kapcsolatban?
eyn@egyenisegepites.hu
GYAKRAN FELTETT KÉRDÉSEK
Hogyan fizethetek?
Online bankkártyával, vagy banki befizetéssel/átutalással, a megrendelésed után e-mailben megadott számlaszámra.
Mikor kapom meg az e-bookot?
Az átutalásod/befizetésed megérkezésétől számítva 24 órán belül.
(Ha késő délután, vagy hétvégén (ünnepnapon) fizetsz/utalsz, lehetséges, hogy csak az első következő munkanapon érkezik meg!)
Hogyan kapom meg az e-bookot?
E-mailben kapod meg a könyvet pdf formátumban, vagy értesítést kapsz, amelyben megkapod a letöltéshez szükséges linket, s egyben felhasználónevet és jelszavat, amellyel bármikor beléphetsz az Egyéniségépítes oldal azon felületére, ahol az e-bookot megtalálod.
Mit tegyek, ha elakadtam a megrendelésben, vagy több információra van szükségem?
Írj az eyn@egyenisegepites.hu e-mail címre! Mihelyst lehetséges, válaszolok!
Eyn vagyok, az Egyéniségépítés és az Eyn weboldalak tulajdonosa. Több évtizede foglalkozom írással, 2009-ben jelent meg az első e-bookom, amelyet azóta számos követett. Ezekben főleg önfejlesztéssel, önmegvalósítással, valamint ezekkel kapcsolatos módszerekkel foglalkoztam, illetve regényszerű műveket is írtam. Rengeteg blogot készítettem, a szövegírás minden típusában képeztem magam. Bővebben a weboldalaim rólam szóló oldalán ismerhetsz meg.
Rendszeresen vezetek statisztikákat, tesztelek különféle írásokat, és gyűjtök olvasói visszajelzéseket. Az űrlapokból, kérdőívekből, hozzászólásokból, véleményekből, üzenetekből, eladásokból származó – sok év alatt összegyűlt – eredményeket összesítve írtam meg Az írás a szenvedélyed? Út az olvasókig és az eladásig című e-bookot.