Ehhez pedig
El kell érned az olvasókat.
Utána aktivizálnod őket.
Majd meg kell tartanod őket.
Nem önmagában a blogod hoz vevőt, nem egyedül a Facebook oldalad, nem önmagában a hirdetéseid, csalid, könyváruházi jelenlét, a megjelenéseid. Ha nincs egy kialakított rendszered, akkor az összes eszköz amit használsz, csak újabb munka számodra, amivel foglalkoznod kell.
Ha átgondolt, szervezett stratégiát alkalmazol, ami egy bevált rendszeren alapul, a többi már csak matematika.
Ezt kell piszok jól felépítened, ügyesen, gyakorlatiasan, senki máséval össze nem téveszthető módon.
Innentől az olvasók és a vevők számának már csak a képzeleted szab határt.
„Sajnos nincs olvasótáborom, a honlapomat sem sokan látogatják.”
„A könyveimet sem veszik. Biztos rosszul csinálok valamit, szükségem lenne valakire aki segít népszerűsíteni a műveimet.”
„A saját dolgaimat nem tudom eladni, Gyenge próbálkozásaim voltak, de semmire sem mentem velük.”
„Ismeretségem nincs, kiadóm sem, csak magánkiadásom. Tanulom a marketinget, csekély eredménnyel.”
Úgy érzem, kapcsolati tőke nélkül akármekkora író lennék, sosem fogok érvényesülni.”
Te melyik csoportba tartozol?
Blogot írsz, vannak Facebook oldalaid, megjelentek már írásaid, nem vagy már kezdő. Vannak olvasóid, szeretnek is, de messze vagy még attól, hogy ebből megélj. Sok mindent tudsz, ugyanakkor sok minden van, amiben van még mit fejlődnöd, de elszánt vagy és megteszed, amit tudsz.
Szeretsz írni, nem is írsz rosszul, de viszonylag kevesen olvasnak. Igazán szívből csinálod, és nagyon örülnél, ha sok emberhez eljutna, amit írsz, de nem szívesen tolod magad az előtérbe. Szerény vagy, vagy nem áll közel hozzád a marketing, de azért készen állsz arra, hogy tanulj, és amit lehet, megtegyél.
Jó szakszöveget, vagy marketingszöveget írsz, széles a tudásod, és értesz is ahhoz, amit csinálsz. De még nem tartasz ott, hogy ebből igazán jó kereseted legyen. Érdekel minden, ami növeli a weboldalad, blogod, könyveid, oktatóanyagaid olvasóinak és vásárlóinak számát.
Mondhatni sikeres vagy az átlaghoz képest, mert nem csak sokan olvasnak, de némelyik írásod szép számmal elkelt. Sokan irigyelnek is ezért, Te azonban megdolgoztál érte. Szeretnél tovább lépni egy fokkal, s megélni, vagy akár meggazdagodni is az írásaidból.
Hogyan érd el az embereket? Hogyan tartsd meg? Hogyan aktivizáld őket, hogy megvásárolják az írásaidat?
Hogyan használd ehhez a blogod, weboldalad, közösségi oldalaid, cikkeid, vagy a hírleveleid?
De ami a legfontosabb hogyan add el magad?
Pontosan ezt mutatja meg az Írás és értékesítés gyakorlati tudásanyaga!
Folytatás (tartalom) következik