De csak akkor, ha hajlandó vagy megtenni a lépéseket.
Megtalálod, megszólítod és aktivizálod a célközönséged.
Eléred, hogy sokan látogassák a weboldaladat, írásaidat.
Eléred, hogy újra és újra még többet akarjanak belőled.
Ja, és mellesleg felépíted az egyedi szerzői márkádat.
Hogyan valósíthatod mindezt meg a gyakorlatban?
„Nem értek elég jól az internethez.„
„Sajnos nincsen pénzem reklámra.„
„Másoknak is tetszik, amit írok, de nem tudom hogyan tehetem ismertté hirdetés nélkül.„
„Tudok weboldalt csinálni, értek a marketinghez is, mégis viszonylag csekély eredményeim vannak.„
„Nem akarom dicsőíttetni magam, ez nem az én világom, de mégis azért jó lenne a bevétel és a sikerélmény.„
Melyik akadályba futottál már bele?
Nincs elég látogatóm a weboldalamon, blogomon.
Nem, vagy csak néha osztják meg, vagy linkelik az oldalam, írásaim sokan.
Nem mindig tudom elérni, vagy aktivizálni a célközönségem eléggé az eredményekhez.
Kíváncsi vagyok, hogyan használhatnám hatékonyabban a közösségi média erejét.
Nem tudom hogyan erősíthetném a szerzői ismertségem, vonzerőm.
El tudod érni, hogy a weboldalad, blogod jó helyezést érjen el a keresőben, sok minőségi link hivatkozzon rá (ez rengeteg ingyenes látogató)?
Könnyen meghatározod a célcsoportod? Könnyen eléred és megszólítod? Összegyűjtötted már a célközönséged egy helyre?
A Te szerzői neved milyen hatást vált ki? Mekkora vonzereje, értéke van?
Hajlandó vagy munkát fektetni abba, hogy írásaid minél több célszemélyt elérjenek, s ezáltal erős személyes márkát építsél fel, ami együtt jár a magas olvasó és vásárló számmal?
Ki valósíthatja ezt meg? Bárki, aki hajlandó tenni érte.
Az, hogy valaki egyik napról, vagy egyik hétről a másikra hirtelen rekorderedményeket ér el (pl. könyveladásban), inkább a kivétel mintsem az általános. Ha tényleg komolyan gondolod az írást, megjelenést, eladást, akkor itt az út. Ez nem a leggyorsabb, de a legstabilabb! Rajtad áll és csak Te ronthatod el. Készen állsz?
1.Keresőoptimalizálás – Látogatószerzés hosszú távon
Az új keresőoptimalizálás alapjai
Hogyan állítsd be, és optimalizáld jól a weboldalad
Jól keresőoptimalizált tartalom, képek, linkek
Hasznos javaslatok, tanácsok
Új tartalommarketing és a Google rangsorolása
2.Linkmarketing – Sok-sok új olvasó a célcsoportból
A tudatos linkmarketing alapjai és eredményes használata
Hogyan szerezzél értékes külső linkeket
A legeredményesebb linkmarketing módszerek bemutatása
Egyéb hasznos tudnivalók a linképítéssel kapcsolatban
2 zseniális módszer egy oldalad, vagy cikked értékének megtöbbszörzésére
3.Célközönség – Olvasóid és vásárlóid „befogása”
7 hiba a célközönséggel kapcsolatban
A célközönség meghatározásának folyamata
Módszerek a célközönség megismerésére és elérésére
Speciális célközönségek elérése (blog, szakkönyv, regény, marketing)
4.Saját Facebook csoport – az adu ász
Hogyan készíts saját csoportot célszerűen
Hogyan aktivizáld a célközönséged Facebook csoportban
Hogyan irányítsad a saját csoportod
Hogyan növelheted vásárlói bázisodat saját csoporttal
Csoportod kapcsolódása más eszközeidhez és célszerű beállításai
5.Szerzői márkád felépítése – vonzerő és hatás
Kisugárzás, vonzerő
Hogyan hass az olvasókra
Hogyan építsd fel a szerzői márkád
Mit tegyél, ha túl sokan írnak a Te területeden
„100 pontos” kérdések önmagad eladásához
Webes szerzői márkád – kulcs a növekedéshez és az eredményességhez
Ha birtokában vagy ennek a tudásnak
1.Weboldalaid, blogjaid látogatószáma szinte korlátlan lehet.
2.Fokozatosan egyre több nívós oldal fog hivatkozni a tiédre.
3.Csak a célközönségedre kell összpontosítanod, és folyamatosan fenntarthatod az érdeklődést tizedannyi munkával.
4.Kihasználhatod a Facebook csoportod közösségi erejét.
5.Stabil, vonzó, ismert szerzői márkát építesz magadnak.
Amíg nem tudod ezeket, vagy csak részben
-1.Weboldalaidat, blogjaidat, írásaidat kevés ember látja.
-2.Senki se linkeli be oldalad, vagy csak alacsonyabb értékű weboldalak.
-3.Vaktában célzol, igyekszel eltalálni az igényeket, ízlést.
-4.Kihagyod, vagy nem tudod, hogyan használd napjaink legnagyobb potenciálját, a Facebook csoportot.
-5.A szerzői nevednek nincsen igazi vonzereje, így örülsz, ha néha többen olvasnak.
Előtte
Utálod az egészet. Hiába írsz olyan jókat, és dicsérnek mások, labdába sem rúghatsz komoly marketing, költségkeret és ismertség nélkül.
Minden eladásért meg kell izzadnod.
Utána
Viszonylag csekély munkával felépítettél egy önműködő rendszert, amely folyamatosan biztosítja számodra az olvasó és vásárlóáramlást.
Kevés munkád van vele, azt is élvezed.
Példa a szöveg optimalizálásra
Az egyik eredményes módszerrel egyik hónapól a másikra többszörösére növeltem a weboldalam eredményeit. Mindez ingyen volt, csupán némi időmbe és munkámba telt. (Hirdetésekkel ugyanezt elérni rengeteg pénzbe kerülhet.)
Példa a Facebook oldal kommunikáció változtatásra
A Facebook oldalamon hihetetlenül lecsökkent az elérés, alig mutatta meg egy-két embernek. Változtattam a kommunikációmon (csak a célközönségem számára írva) és magam is meglepődtem a pozitív reakciókon.
Gondolj csak bele:
Nehogy már csak egyesek keressék degeszre magukat csak azért, mert ezt jobban tudják!
Itt vagy Te is, és lehet, hogy sokkal jobbakat írsz. Gyere és tanuld meg amit ők tudnak, és érj el ugyanolyan, vagy még jobb eredményeket!
Kérd most az Írás és webmarketing – Szerzői márkád felépítése a weben tudásanyagot!
A tudásanyag értéke: 16 500 Ft
Sajnálom, ezt lekésted.
GYAKRAN FELTETT KÉRDÉSEK
Hogyan fizethetek?
Bankkártyával azonnal online, vagy átutalással, a megrendelésed után e-mailben megadott számlaszámra.
Mikor kapom meg a hozzáférést a tudásanyaghoz?
A befizetésed/átutalásod megérkezésétől számítva 24 órán belül.
(Ha hétvégén (vagy ünnepnapon) fizetsz/utalsz, legkésőbb a következő munkanapon!)
Hogyan tudok hozzáférni az anyagokhoz?
E-mailben értesítést kapsz, amelyben megkapod a belépéshez szükséges linket, s egyben felhasználónevet és jelszavat, amellyel bármikor beléphetsz az Egyéniségépítes oldal azon felületére, ahol az oktatóanyagot megtalálod.
Mit tegyek, ha elakadtam a megrendelésben, vagy több információra van szükségem?
Írj az eyn@egyenisegepites.hu e-mail címre! Mihelyst lehetséges, válaszolok!
Eyn vagyok, az Egyéniségépítés és az Eyn weboldalak tulajdonosa. Több évtizede foglalkozom írással, 2009-ben jelent meg az első e-bookom, amelyet azóta számos követett. Ezekben főleg önfejlesztéssel, önmegvalósítással, valamint ezekkel kapcsolatos módszerekkel foglalkoztam, illetve regényszerű műveket is írtam. Rengeteg blogot készítettem, a szövegírás minden típusában képeztem magam. Bővebben a weboldalaim rólam szóló oldalán ismerhetsz meg.
Rendszeresen vezetek statisztikákat, tesztelek különféle írásokat, és gyűjtök olvasói visszajelzéseket. Az űrlapokból, kérdőívekből, hozzászólásokból, véleményekből, üzenetekből, eladásokból származó – sok év alatt összegyűlt – eredményeket összesítve írtam meg Az írás a szenvedélyed? Út az olvasókig és az eladásig című e-bookot.