Ehhez pedig
El kell érned az olvasókat.
Utána aktivizálnod őket.
Majd meg kell tartanod őket.
Nem önmagában a blogod hoz vevőt, nem egyedül a Facebook oldalad, nem önmagában a hirdetéseid, csalid, könyváruházi jelenlét, a megjelenéseid. Ha nincs egy kialakított rendszered, akkor az összes eszköz amit használsz, csak újabb munka számodra, amivel foglalkoznod kell.
Ha átgondolt, szervezett stratégiát alkalmazol, ami egy bevált rendszeren alapul, a többi már csak matematika.
Ezt kell piszok jól felépítened, ügyesen, gyakorlatiasan, senki máséval össze nem téveszthető módon.
Innentől az olvasók és a vevők számának már csak a képzeleted szab határt.
„Sajnos nincs olvasótáborom, a honlapomat sem sokan látogatják.”
„A könyveimet sem veszik. Biztos rosszul csinálok valamit, szükségem lenne valakire aki segít népszerűsíteni a műveimet.”
„A saját dolgaimat nem tudom eladni, Gyenge próbálkozásaim voltak, de semmire sem mentem velük.”
„Ismeretségem nincs, kiadóm sem, csak magánkiadásom. Tanulom a marketinget, csekély eredménnyel.”
Úgy érzem, kapcsolati tőke nélkül akármekkora író lennék, sosem fogok érvényesülni.”
Te melyik csoportba tartozol?
Blogot írsz, vannak Facebook oldalaid, megjelentek már írásaid, nem vagy már kezdő. Vannak olvasóid, szeretnek is, de messze vagy még attól, hogy ebből megélj. Sok mindent tudsz, ugyanakkor sok minden van, amiben van még mit fejlődnöd, de elszánt vagy és megteszed, amit tudsz.
Szeretsz írni, nem is írsz rosszul, de viszonylag kevesen olvasnak. Igazán szívből csinálod, és nagyon örülnél, ha sok emberhez eljutna, amit írsz, de nem szívesen tolod magad az előtérbe. Szerény vagy, vagy nem áll közel hozzád a marketing, de azért készen állsz arra, hogy tanulj, és amit lehet, megtegyél.
Jó szakszöveget, vagy marketingszöveget írsz, széles a tudásod, és értesz is ahhoz, amit csinálsz. De még nem tartasz ott, hogy ebből igazán jó kereseted legyen. Érdekel minden, ami növeli a weboldalad, blogod, könyveid, oktatóanyagaid olvasóinak és vásárlóinak számát.
Mondhatni sikeres vagy az átlaghoz képest, mert nem csak sokan olvasnak, de némelyik írásod szép számmal elkelt. Sokan irigyelnek is ezért, Te azonban megdolgoztál érte. Szeretnél tovább lépni egy fokkal, s megélni, vagy akár meggazdagodni is az írásaidból.
Hogyan érd el az embereket? Hogyan tartsd meg? Hogyan aktivizáld őket, hogy megvásárolják az írásaidat?
Hogyan használd ehhez a blogod, weboldalad, közösségi oldalaid, cikkeid, vagy a hírleveleid?
De ami a legfontosabb hogyan add el magad?
Pontosan ezt mutatja meg az Írás és értékesítés gyakorlati tudásanyaga!
MIT TARTALMAZ AZ ÍRÁS ÉS ÉRTÉKESÍTÉS PROGRAM ONLINE OKTATÓANYAGA?
Az oktatóanyag modulokból áll, amelyek tartalmi, technikai, pszichológiai, kommunikációs, értékesítési és egyéb hasznos részekre tagolódnak. A program egyes részei a weboldal, cikk és blogírástól a látogatottság és olvasótábor növelésén át, írásaid, anyagaid gyakorlati értékesítéséig mutatják be a lépéseket.
1.MODUL – BLOG ÉS WEBOLDAL LÁTOGATOTTSÁGNÖVELÉS
1.Hogyan építsed fel és többszörözd meg a weboldalad/blogod látogatottságát
2.Hogyan állítsad be a metaadatokat, kulcsszavakat, címeket, alcímeket
3.Hogyan használd a belső-külső linkeket, linképítés
4.Hogyan turbózd fel Blogspot -os (blogger) blogodat (keresőoptimalizálás, hasznos beállítások)
5.Hogyan állítsad be a blogspot -os posztjaidat úgy, hogy a legjobb találatokat érd el a Google -ben
6.Hogyan akadályozhatod meg, hogy másolják az írásaidat
2.MODUL – BLOG ÉS CIKKÍRÁS HALADÓ SZINTEN
1.Hogyan tegyél igazán ütőssé egy cikket lépésről-lépésre
2.Hogyan érd el, hogy végigolvassák, kedveljék és megosszák a cikkeidet
3.Cikkek és bejegyzések profi formázása, médiaelemek használata
4.Hogyan készíts sikeres blog.hu -s blogot
5.Mit tegyél, ha másolják (ellopják) az írásaidat
6.Hirdetések elhelyezése a blogodban
7.Google Adsense adózása
3.MODUL – AZ OLVASÓ ÉS VÁSÁRLÓ KÖZÖNSÉG FELÉPÍTÉSE
1.Hogyan építsd fel az olvasótáborod
2.Hogyan lesz egyre több követőd
3.Hogyan tartsd meg az olvasóidat hosszú távon
4.Hogyan érd el az olvasók rendszeres aktivitását
5.Hogyan használd a többszöröző marketinget
6.Marketing folyamatok tudatos használata
4.MODUL – HOGYAN ÉRTÉKESÍTSD AZ ANYAGAIDAT
1.A műveid, termékeid értékesítési folyamatának lépései, módjai
2.Egyéniséged szerepe a gyakorlati értékesítésben
3.Érzelmek használata a vásárlói pszichológiában
4.Hogyan használd a blogodat, közösségi oldalad anyagaid, írásaid értékesítéséhez
5.Videók szerepe és készítése az értékesítésben
6.Hírlevél szerepe és eredményes használata anyagaid értékesítésében
5.MODUL – HASZNOS ESZKÖZÖK ÉS MÓDSZEREK
1.Képek készítése, Pixlr, Paint.net használata
2.Hogyan építsél fel ütős értékesítési oldalt
3.Terméked (írásod, e-bookod, oktatóanyagod) -hoz értékesítési oldal felépítése
4.Hírlevélküldési kisokos – miért, hogyan, mit, mennyiszer
5.Hírlevelezés energetikája
6.MODUL – RENDSZER ÉS STRATÉGIA – A SIKER TITKA
1.Az amatőrök vaktában lövöldöznek, a profiknak van egy működő stratégiájuk
2.Hogyan alakítsad ki a személyes stratégiádat
3.A leghatásosabb értékesítési folyamat véghezvitelének összes mozzanata, lépésről-lépésre
4.Szerzői egyéniséged felépítése
5.Hogyan keltheted fel a figyelmet az egyéniségeddel
7.MODUL – HOGYAN REKLÁMOZD, HIRDESD MAGAD ÉS ÍRÁSOD
1.Weboldalad kinézete, milyen a jó design, színek, stb.
2.Marketing módszerek írásaid hatékony terjesztésére
3.Hogyan hirdess eredményesen Facebookon – mit tegyél és mit ne
4.Facebook hirdetés szabályok, beállítások, eredmény kevés költséggel
5.Marketing különböző felületeken (Blog, Youtube, Instagram, Facebook)
Bónusz ajándék
Egy tanulmány, amely kizárólag a program résztvevői számára elérhető
Szövegírás hűha
Webszövegírás
Értékesítési szövegírás
Történet szövegírás
Könyv szövegírás
Gondolj csak bele:
És ami a legfontosabb
A tagság örökre szól. A program anyagához ezentúl mindig hozzáférsz.
Előtte
Eleged van. Blog, Facebook, közösség, mindent megteszel, mégis olyan nyögvenyelős, az egész… Minden olvasóért meg kell dolgoznod, és minden egyes vevő külön munka.
Sok szenvedés, kevés eredményért.
Utána
Bár előbb tudtad volna… Megspórolsz 10 évet. Most már tiszta a kép. Egy rendszert alkot a fejedben az írás, az eszközök, a technika és az eladás. Használod és élvezed a folyamatot.
Most már minden része örömöt okoz.
KÉRD MOST AZ ÍRÁS ÉS ÉRTÉKESÍTÉS PROGRAMOT!
Írás és értékesítés program.
Az oktatóanyag értéke 39 990 Ft
Sajnálom, ezt lekésted
GYAKRAN FELTETT KÉRDÉSEK
Hogyan fizethetek?
Bankkártyával online azonnal, vagy átutalással, a megrendelésed után e-mailben megadott számlaszámra.
Mikor kapom meg a hozzáférést a képzéshez?
A befizetésed / átutalásod megérkezésétől számítva 24 órán belül.
(Ha hétvégén (vagy ünnepnapon) fizetsz/utalsz, lehetséges, hogy a hozzáférést csak másnap, illetve az első munkanapon kapod meg!)
Hogyan tudok hozzáférni az anyagokhoz?
E-mailben értesítést kapsz, amelyben megkapod a belépéshez szükséges linket, s egyben felhasználónevet és jelszavat, amellyel bármikor beléphetsz az Egyéniségépítes oldal azon felületére, ahol a modulokat megtalálod.
Mit tegyek, ha elakadtam a megrendelésben, vagy több információra van szükségem?
Írj az eyn@egyenisegepites.hu e-mail címre! Mihelyst lehetséges, válaszolok!
Eyn vagyok, az Egyéniségépítés és az Eyn weboldalak tulajdonosa. Több évtizede foglalkozom írással, 2009-ben jelent meg az első e-bookom, amelyet azóta számos követett. Ezekben főleg önfejlesztéssel, önmegvalósítással, valamint ezekkel kapcsolatos módszerekkel foglalkoztam, illetve regényszerű műveket is írtam. Rengeteg blogot készítettem, a szövegírás minden típusában képeztem magam. Bővebben a weboldalaim rólam szóló oldalán ismerhetsz meg.
Rendszeresen vezetek statisztikákat, tesztelek különféle írásokat, és gyűjtök olvasói visszajelzéseket. Az űrlapokból, kérdőívekből, hozzászólásokból, véleményekből, üzenetekből, eladásokból származó – sok év alatt összegyűlt – eredményeket összesítve írtam meg Az írás a szenvedélyed? Út az olvasókig és az eladásig című e-bookot.