De csak akkor, ha hajlandó vagy megtenni a lépéseket.
Megtalálod, megszólítod és aktivizálod a célközönséged.
Eléred, hogy sokan látogassák a weboldaladat, írásaidat.
Eléred, hogy újra és újra még többet akarjanak belőled.
Ja, és mellesleg felépíted az egyedi szerzői márkádat.
Hogyan valósíthatod mindezt meg a gyakorlatban?
“Nem értek elég jól az internethez.“
“Sajnos nincsen pénzem reklámra.“
“Másoknak is tetszik, amit írok, de nem tudom hogyan tehetem ismertté hirdetés nélkül.“
“Tudok weboldalt csinálni, értek a marketinghez is, mégis viszonylag csekély eredményeim vannak.“
“Nem akarom dicsőíttetni magam, ez nem az én világom, de mégis azért jó lenne a bevétel és a sikerélmény.“
Melyik akadályba futottál már bele?
Nincs elég látogatóm a weboldalamon, blogomon.
Nem, vagy csak néha osztják meg, vagy linkelik az oldalam, írásaim sokan.
Nem mindig tudom elérni, vagy aktivizálni a célközönségem eléggé az eredményekhez.
Kíváncsi vagyok, hogyan használhatnám hatékonyabban a közösségi média erejét.
Nem tudom hogyan erősíthetném a szerzői ismertségem, vonzerőm.
El tudod érni, hogy a weboldalad, blogod jó helyezést érjen el a keresőben, sok minőségi link hivatkozzon rá (ez rengeteg ingyenes látogató)?
Könnyen meghatározod a célcsoportod? Könnyen eléred és megszólítod? Összegyűjtötted már a célközönséged egy helyre?
A Te szerzői neved milyen hatást vált ki? Mekkora vonzereje, értéke van?
Hajlandó vagy munkát fektetni abba, hogy írásaid minél több célszemélyt elérjenek, s ezáltal erős személyes márkát építsél fel, ami együtt jár a magas olvasó és vásárló számmal?
Ki valósíthatja ezt meg? Bárki, aki hajlandó tenni érte.
Az, hogy valaki egyik napról, vagy egyik hétről a másikra hirtelen rekorderedményeket ér el (pl. könyveladásban), inkább a kivétel mintsem az általános. Ha tényleg komolyan gondolod az írást, megjelenést, eladást, akkor itt az út. Ez nem a leggyorsabb, de a legstabilabb! Rajtad áll és csak Te ronthatod el. Készen állsz?